Registrácia | Prihlásiť

Testy: Odvetvový marketing (8 testov, A-H)

Zobraziť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
1.Charakterizujte tri skupiny producentov odevov

1. Producenti ponúkajúci Haute Couture - vyznačujú sa tým, že pôsobia len v Paríži, v rámci svojej stavovskej organizácie musia dodržiavať prísne pravidlá a spĺňať kritériá oprávňujúce k používaniu tohto označenia. Produkty sú jedinečné - unikátne, určené len určitým zákazníkom za extrémne vysoké ceny, navrhujú na vlastné náklady. Musia mať najmenej 20 stálych zamestnancov, musia 2x do roka robiť módne prehliadky, ich modely sú ručne šité a na mieru. Pret-a-Porter - sú tie isté modely, ktoré ponúkajú Haute Couture, len sú použité menej luxusné materiály, za modely pýtajú vysoké ceny (ale nie také ako za Haute Couture), ale je to menej náročné prevedenie ako v Haute Couture.
2. Samostatní dizajnéri - produkty dizajnérov - rLea Fekete, Lýdia Eckhardt, Fero Mikloško
menšie série v šití, modely sú jedinečné, šijú aj na mieru zákazníkom, vlastná tvorivá schopnosť, pracujú pod vlastnou značkou, vyrábajú na vlastné náklady, musia robiť módne prehliadky, ponúkajú doplnkový sortiment, ponúkajú poradenské služby, predávajú vo svojich obchodoch, alebo cez dohodnuté distribučné kanály
3. Producenti odevnej konfekcie - produkty producentov odev. konfekcie Ozeta Trenčín, Makyta Púchov a pod. (má aj úrovne - najvyššia úroveň, zvýšená stredná úroveň, stredná úroveň, najnižšia úroveň) - šijú sezónne kolekcie, majú vlastných módnych návrhárov, predávajú vo vlastných značkových predajniach. Firmy, ktoré predávajú a produkujú samostatne svoje vybrané kolekcie odevov vo veľkých množstvách. Množstvo, kvalita a úroveň cien ponúkaných kolekcií závisí od zvoleného žánru, pôsobia na národných aj medzinárodných trhoch.
...
Hodnotenie (0x):