Registrácia | Prihlásiť

Prednášky: Charakteristika značky T-Com

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
T-com je medzinárodná značka, ktorá ponúka produkty a služby pevnej siete. Stratégiou jej pôsobenia je poskytovanie širokej palety moderných komunikačných riešení. S príchodom tejto značky na slovenský telekomunikačný trh boli zákazníkom ponúknuté aj viaceré atraktívne novinky, ktoré im prinesú lepší, zábavnejší a komfortnejší život. Umožní rozšírenie portfólia ponúkaných produktov a služieb pre rôzne skupiny zákazníkov, umožní využitie skúseností a synergií z uvádzania produktov a služieb na viacerých trhoch.

Značka T-Com je synonymom rýchleho a spoľahlivého internetového prístupu, internetového obsahu a spoľahlivých hlasových a dátových služieb, založených na najmodernejších technológiách.

Uvedenie značky T-Com na slovenský trh je odrazom stratégie Deutsche Telekomu, ako aj Slovak Telecomu podporovať vývoj broadbandu, produktov a služieb založených na IP technológiách. V zmysle tejto stratégie prinesie medzinárodná značka T-Com viaceré výhody pre zákazníkov - zlepší sa portfólio produktov a služieb pre všetky skupiny zákazníkov smerujúce k zlúčeniu hlasu, dát a zábavy.
...
Hodnotenie (0x):