Registrácia | Prihlásiť

Projekt: Public Relations a ich miesto pri budovaní imidžu spoločnosti

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
Problematike Public Relations sa venujem od roku 2004. Ako PR špecialista v úverovej spoločnosti Cetelem Slovensko a.s. zodpovedám za prípravu stratégie Public Relations spoločnosti, jej realizáciu a vyhodnotenie úspešnosti dosiahnutia stanovených cieľov.

Spoločnosť Cetelem, člen skupiny BNP Paribas, je medzinárodná spoločnosť pôsobiaca na štyroch kontinentoch, v 25 - tich krajinách sveta. Jedným z hlavných cieľov spoločnosti, zvolených na medzinárodnej úrovni, je vytvorenie pozitívneho firemného imidža v jednotlivých krajinách, a to predovšetkým využitím nástrojov Public Relations a sekundárne prostredníctvom reklamy. Toto rozhodnutie je dôsledkom zmeny strategických zámerov firmy, ktoré sa sústreďujú na zvýšenie konkurencie schopnosti v medzinárodnom meradle.
Hodnotenie (0x):