Registrácia | Prihlásiť

Projekt: Analýza medzinárodného obchodu konkrétnej firmy

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
V dnešných zložitých podmienkach ekonomického prostredia je pre mnohé podniky obtiažné presadiť sa na trhu a prekonať konkurenciu. Avšak aj v podmienkach zložitosti je možné presadiť sa, získať popredné postavenie a úspešne bojovať s konkurenciou. Manažment každej firmy sa snaží hľadať spôsoby ako využiť súčasnú situáciu a ako sa posunúť vpred. Preto je logické, že vedenie moderne zmýšľajúcej firmy sa usiluje uspieť aj na zahraničnom trhu a využívať trhový potenciál a kúpnu silu iných regiónov a krajín. V súčasnosti sa preto množstvo firiem uberá touto cestou a usiluje sa získať tak nových zákazníkov a v prípade úspechu aj značné výsledky na medzinárodnej úrovni.
Vo svojej prípadovej štúdií som sa zaoberal firmou, ktorá sa špecializuje sa na výrobu a distribúciu audio nábytku, hifi nábytku, audiopríslušenstva a hifipríslušenstva. Táto firma chce rozšíriť svoju produkciu a presadiť sa aj na zahraničnom trhu.

Vybral som si tri potencionálne krajiny, do ktorých by táto firma mohla exportovať. Avšak na základe určitých kritérií, ktoré v tejto štúdií zistím som si vybral jednu najatraktívnejšiu a pre export najvýhodnejšiu, ktorú podrobne rozanalyzujem.
Hodnotenie (0x):