Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Faktory ovplyvňujúce zákaznika pri kúpe automobilu (Metodológia výskumu)

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady Náhľady
Výskum faktorov ktoré ovyplyvňujú zákazníka pri kúpe auta. Práca obsahuje dotazník, výskumnú vzorku, teóriu, analytickú časť atď.

Predmetom tejto práce bude objektívne zistiť, ktoré faktory vplývajú zákazníkov pri výbere nového automobilu.

Zozbierame si dostatočné množstvo teoretických informácii k danej problematike. Zameriame sa najmä na poznatky z oblasti základného zloženia automobilu a taktiež štúdiám z oblastí týkajúcich sa vybavenia automobilu ktoré by mohlo ovplyvniť zákazníka pri konečnom výbere.

Zo zozbieraných údajov zostavíme dotazník, ktorý bude zisťovať, ktoré faktory ovplyvňujú zákazníka najviac pri výbere nového automobilu. Taktiež zistíme aj vplyv asistenčných a servisných služieb na zákazníka.

Cieľom mojej práce bude v konečnom dôsledku vygenerovať zoznam faktorov, ktoré priamo či nepriamo vplývajú na zákazníka pri výbere nového automobilu. Výsledky mojej práce môžu byť aplikované v sfére predajcov automobilov.
Hodnotenie (0x):