Registrácia | Prihlásiť

Referát: Strategický marketing (podoby marketingových stratégii, prístupy tvorby cien...)

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
Podoby marketingových stratégii
1. Produktové stratégie

Produktové stratégie sa zameriavajú na zmenu výrobkového portfólia, modifikáciou produktu, štandardizáciou produktu, spôsobom balenia a požičiavaním značiek.
Produktová stratégia je proces koordinovania rozhodnutí o druhoch produktov, produktových radoch a produktovom mixe ( portfóliu).
Prienik na trh
Prienik na trh ide o zvýšený predaj toho istého produktu väčšiemu počtu zákazníkov rovnakého typu.
Rozšírenie trhu
Rozšírenie trhu znamená získanie iných druhov zákazníkov, to znamená, že produkty alebo služby podniku si budú kupovať nielen mladí ľudia, ale aj dôchodcovia.
Vývoj produktu
Ako z názvu vyplýva ide o vývoj nového produktu alebo služby, ktorý podnik dovtedy neposkytoval.
Diverzifikácia
Ide o predaj nového produktu alebo služby pre nový trh.
BCG matica
Medzi prvky BCG matice patria:
...
Hodnotenie (0x):