Projektov 3 791 | Str. 189 / 190
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Reklama ako informačné médium (Marketingová komunikácia a reklama, Média a informácie, Etika v reklame) |
100,0 % |
Etika v marketingu (Aristotelova etika, Etika v súvislosti s vývojom peňazí, Etika a podnikanie...) |
100,0 % |
Národnostná diskriminácia (diskriminácia Rómov v spojení s prácou, zamestnaním) |
100,0 % |
Vybrané skúsenosti kohéznej politiky Európskej únie pre Slovensko |
100,0 % |
Aktívna politika trhu práce - formy a nástroje aktívnej politiky trhu práce |
100,0 % |
Organizovanie (Podstata organizovania, Hlavné typy organizačných štruktúr) |
100,0 % |
Smernica o službách na vnútornom trhu, liberalizácia obchodných služieb |
100,0 % |
Marketingová organizačná štruktúra podniku (Strategický marketing) |
100,0 % |
Medzinárodné porovnanie vzdelania vybraných krajín |
100,0 % |
Pepsi - výrobkové stratégie nápoja pepsi - aloe firmy PEPSI-COLA |
100,0 % |
Segmentácia klientov v banke - Bank client segmentation |
100,0 % |
Juhoafrická republika (dejiny, súčasnosť, prírodné podmienky, obyvateľstvo, hospodárstvo...) |
100,0 % |
Inovačná politika SR na roky 2008 až 2010 (Materiál na rokovanie vlády Slovenskej republiky) |
100,0 % |
U. S. Steel Košice a. s. na slovenskom, českom a ukrajinskom trhu |
100,0 % |
Migračná poltika EU (TEORETICKÉ VÝCHODISKÁ MIGRÁCIE, MEDZINÁRODNÝ POHYB PRACOVNÝCH SÍL, MIGRAČNÉ POLITIKY ŠTÁTOV EÚ) |
100,0 % |
Hypotekárne úvery (Definovanie základných pojmov, Špecifiká hypotekárneho bankovníctva, Riziká hypotekárneho bankovníctva...) |
100,0 % |
Manažérska komunikácia (efektívna komunikácia, verbálna kominikácia, neverbálna komunikácia, komunikácia na pracovisku, vyjednávanie...) |
100,0 % |
ŠTATISTIKA ZAMESTNANOSŤ CELKOVÁ MIERA NEZAMESTNANOSTI |
100,0 % |
Odmeňovanie zamestnancov - Bakalárska práca (Definícia pojmov, Odmeňovanie zamestnancov, Systém odmeňovania, Faktory ovplyvňujúce systém odmeňovania) |
100,0 % |
Hypotekárne financovanie (TEORETICKÉ VÝCHODISKÁ HYPOTEKÁRNYCH ÚVEROV, ANALÝZA HYPOTEKÁRNYCH ÚVEROV, NÁVRHY ZLEPŠENÍ NA ZVÝŠENIE SPOKOJNOSTI KLIENTOV) |
100,0 % |