Registrácia | Prihlásiť
« Prvá | ‹ Predošlá | Ďalšia › | Posledná »
Projektov 610 | Str. 1 / 31


Uni / Názov projektu Kvalita
Analýza nástrojov podpory rozvoja malého a stredného podnikania v SR
100,0 %
Hodnotenie a výber dodávateľov v podniku Doprastav, a.s., Zvolen
100,0 %
Využitie public relations ako súčasti komunikačného mixu vo vybraných farmaceutických podnikoch
100,0 %
Etika v marketingu (Aristotelova etika, Etika v súvislosti s vývojom peňazí, Etika a podnikanie...)
100,0 %
Segmentácia trhu a výber cieľových skupín (aplikovné na konkrétnu firmu)
100,0 %
Analýza príčin negatívnych postojov zákazníkov k reklame priameho marketingu
100,0 %
Porovnanie využívania nástrojov marketingovej komunikácie u vybraných expresných prepravcov na Slovensku
100,0 %
Marketingová analýza spoločnosti Apple - Prípadová štúdia z marketingu Apple Inc.
100,0 %
Distribúcia a distribučná politika - seminárna práca
99,5 %
Analýza predaja nástrojmi priameho marketingu
99,2 %
Marketingový informačný systém - prezentácia
98,8 %
Slovnaft - analýza marketingovej stratégie
98,8 %
Produkt, produktové stratégie, produktový mix, produktový rad firmy Príklady úspešného Guerilla marketingu
98,8 %
Vývojové fázy marketingu - semestrálna práca
98,6 %
Marketing - služba vo verejnom záujme - základná škola
98,5 %
Slovenské Aerolínie - Marketingový plán
98,3 %
Apple - seminárna práca + prezentácia z marketingu
98,1 %
Marketingový mix vo vybranom podniku
97,8 %
Marketing (charakteristika, ciele, marketingový mix...)
97,4 %
Bankový Marketing VÚB Banky, a.s.
97,4 %

« Prvá | ‹ Predošlá | Ďalšia › | Posledná »
Na stranu: Str.: