Výsledky vyhľadávania pre: TRH
Projektov 1 820 | Str. 12 / 91
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Ekonomická Teória 1 (Mikroekonómia, Trh a trhový systém, Náklady a príjmy firmy, Monopol...) |
92,9 % |
Manažment a marketing trhových služieb (7 kompletných prednášok) |
92,9 % |
Netrhové služby |
92,9 % |
„Working Party on COMPETITIVENESS AND GROWTH“ - Návrh Smernice o službách na vnútornom trhu |
92,8 % |
Všeobecná ekonomická teória - vypracované otázky na štátnice |
92,7 % |
Ochrana hospodárskej súťaže (referát) |
92,7 % |
Ekonomika (História, Úvod do ekonómie, Trh, trhový mechanizmus) |
92,7 % |
Teoretické základy marketingu - definície, charakteristiky, podstata |
92,6 % |
Finančný manažment (3. prednáška - financovanie, finančné výkazy, dlh, hotovosť...) |
92,6 % |
Hospodárska politika (príjmová, dôchodková a cenová politika; politika hospodárskej súťaže; stabilizačná politika...) |
92,6 % |
Ochrana hospodárskej súťaže (prezentácia) |
92,6 % |
Národohospodárskej politiky - 52 vypracovaných otázok |
92,6 % |
Medzinárodné podnikanie a manažment - zdôvodnenie a súšasné trendy |
92,6 % |
Medzinárodný manažment - Automobilový priemysel |
92,6 % |
Ekonomika verejného sektora - prednášky od Doc. Ing. Elena Beňová |
92,5 % |
Cena v marketingu - Postavenie ceny v marketingovom mixe, Princípy (a účel) cenovej politiky, Stanovenie ceny produktu, Vybraté moderné metódy marketingovej tvorby ceny |
92,5 % |
Marketing miesta - Marketingové distribučné cesty, Stratégia používaná v marketingovom kanáli, Politika miesta |
92,5 % |
Uplatnenie telesne postihnutých na trhu práce s využitím prostriedkov z eurofondov |
92,3 % |
Zamestnanecké požitky, druhy, účtovanie a vykazovanie podľa IAS a národnej úpravy |
92,3 % |
Marketing - Ekonomika a manažment verejných služieb |
92,3 % |