Výsledky vyhľadávania pre: TRH
Projektov 1 820 | Str. 13 / 91
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Podnikanie v trhovej ekonomike a subjekty podnikania |
92,3 % |
Analýza správania sa firmy a formovanie individuálnej ponuky firmy |
92,3 % |
Vypracované štátnicové otázky - Hospodárska politika |
92,3 % |
Prípadová štúdia - Marketingová analýza nábytkárskej firmy |
92,3 % |
Vypracované skúškové otázky - Riadenie lesného hospodárstva |
92,3 % |
Medzinárodný obchod (vypracované otázky na skúšku) |
92,3 % |
Projektová štúdia z marketingu - marketingová analýza |
92,3 % |
Vypracované skúškové otázky z predmetu Podnikové hospodárstvo |
92,3 % |
Seminárna práca na Medzinárodný marketing - aplikácia na firmu Volkswagen Slovakia a.s. |
92,3 % |
Predmet ekonomickej teórie a jej metodológia, metódy skúmania používané v ekonómií |
92,3 % |
Narodohospodárska politika, predmet, ciele, subjekty HP |
92,3 % |
Charakteristika devízového trhu, vplyv zmeny kurzu domácej meny na makroekonomické ukazovatele |
92,3 % |
Vypracované otázky na predmet Psychológia v obchode |
92,3 % |
Vypracované otázky z predmetu Marketingová komunikácia |
92,3 % |
Vypracované otázky z predmetu Marketingová komunikácia |
92,3 % |
Spotrebiteľsky balené výrobky (Označené spotrebiteľské balenie, povinnosti prevádzkovateľa a dovozcu) |
92,3 % |
Svetové hospodárske prostredie - medzinárodný obchod |
92,3 % |
Všeobecná ekonomická teória - predmet ekonómie, jej metodológia |
92,3 % |
Maturitné témy z ekonomiky, účtovníctva a hospodárstva |
92,3 % |
Podstata a význam medzinárodného manažmentu a podnikania, manažéri a medzinárodné pracovné prostredie |
92,3 % |