Projektov 610 | Str. 14 / 31
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Marketingová analýza - semestrálna práca - McDonald´s |
83,9 % |
Stručná charakteristika použitých nástrojov marketingového mixu |
83,8 % |
Marketingová štúdia (Datart Megastore s.r.o.) |
83,8 % |
Neziskový marketing, charakteristika marketingu v rámci neziskového sektora. Popis ukážky základného prístupu marketingu sociálnej idey. Procesuálna analýza politickej kampane. |
83,7 % |
Podnikateľský plán - reštaurácia |
83,7 % |
Marketing otázky z testu |
83,7 % |
Marketing biopotravín |
83,7 % |
Finančný a bankový marketing |
83,6 % |
SWOT analýza - teória (Schéma SWOT analýzy, Analýza príležitostí a rizík - O-T...) |
83,6 % |
Interaktívny marketing v B2B |
83,5 % |
Alokácia ľudských zdrojov |
83,3 % |
Komunikačná politika a popis nástrojov komunikačnej politiky |
83,3 % |
Analýza eshopov |
83,3 % |
Aká bude ďalšia generácia? (esej z marketingu) |
83,1 % |
Prípadová štúdia - marketingový mix konkrétneho podniku |
83,1 % |
Marketing - vypracované otázky + ťahák |
83,1 % |
Identifikácia hodnoty a ceny vybraného produktu alebo produktového radu spoločnosti |
83,0 % |
Podnikateľský plán spoločnosti SPORTFIT |
82,9 % |
Marketingová analýza firmy MILK-AGRO spol. s r.o. |
82,9 % |
Magický cenový trojuholník. Cenová politika firmy. Interné a externé faktory ovplyvňujúce rozhodovanie o cenách. Všeobecné prístupy k určovaniu cien. |
82,8 % |