Registrácia | Prihlásiť
« Prvá | ‹ Predošlá | Ďalšia › | Posledná »
Projektov 610 | Str. 14 / 31


Uni / Názov projektu Kvalita
Marketingová analýza - semestrálna práca - McDonald´s
83,9 %
Stručná charakteristika použitých nástrojov marketingového mixu
83,8 %
Marketingová štúdia (Datart Megastore s.r.o.)
83,8 %
Neziskový marketing, charakteristika marketingu v rámci neziskového sektora. Popis ukážky základného prístupu marketingu sociálnej idey. Procesuálna analýza politickej kampane.
83,7 %
Podnikateľský plán - reštaurácia
83,7 %
Marketing otázky z testu
83,7 %
Marketing biopotravín
83,7 %
Finančný a bankový marketing
83,6 %
SWOT analýza - teória (Schéma SWOT analýzy, Analýza príležitostí a rizík - O-T...)
83,6 %
Interaktívny marketing v B2B
83,5 %
Alokácia ľudských zdrojov
83,3 %
Komunikačná politika a popis nástrojov komunikačnej politiky
83,3 %
Analýza eshopov
83,3 %
Aká bude ďalšia generácia? (esej z marketingu)
83,1 %
Prípadová štúdia - marketingový mix konkrétneho podniku
83,1 %
Marketing - vypracované otázky + ťahák
83,1 %
Identifikácia hodnoty a ceny vybraného produktu alebo produktového radu spoločnosti
83,0 %
Podnikateľský plán spoločnosti SPORTFIT
82,9 %
Marketingová analýza firmy MILK-AGRO spol. s r.o.
82,9 %
Magický cenový trojuholník. Cenová politika firmy. Interné a externé faktory ovplyvňujúce rozhodovanie o cenách. Všeobecné prístupy k určovaniu cien.
82,8 %

« Prvá | ‹ Predošlá | Ďalšia › | Posledná »
Na stranu: Str.: