Výsledky vyhľadávania pre: firm
Projektov 762 | Str. 16 / 39
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Magický cenový trojuholník. Cenová politika firmy. Interné a externé faktory ovplyvňujúce rozhodovanie o cenách. Všeobecné prístupy k určovaniu cien. |
82,8 % |
Projekt krízového riadenia - Krízový manažment |
82,8 % |
Marketing manažment - Servis a predaj komponentov k produktom firmy Apple |
82,8 % |
Marketingová činnosť firmy Liptovská mliekáreň, a. s. |
82,7 % |
Laserové zváranie vo firme Sachs Slovakia |
82,7 % |
Monopoly - ich sila, zdroje sily, maximalizácia profitu |
82,7 % |
Medzinárodný obchod - Priame zahraničné investície |
82,6 % |
Analýza vonkajšieho prostredia podniku - firma Ligum |
82,6 % |
Námety na malé podnikanie (Montáž a predaj kúpeľňového príslušenstva, Ekonomické činnosti, Predaj hračiek) |
82,6 % |
Podnikateľský plán spoločnosti STELUX |
82,5 % |
Konkurenčné postavenie firmy v podmienkach po vstupe SR do EÚ-semestrálna práca |
82,5 % |
Všeobecná ekonomická teória - ekonómia, metodológia, história... |
82,5 % |
Podnikateľský zámer - stavebná firma |
82,4 % |
Delenie materiálu vo firme Comex s.r.o |
82,4 % |
Konkurenčné postavenie firmy ZSSK Cargo, a.s. v podmienkach po vstupe SR do EÚ |
82,4 % |
Cenová politika, vymedzenie cieľov, pozícia firmy a životný cyklus produktu |
82,4 % |
Možnosti využitia finančno-ekonomickej analýzy firmy pri odhaľovaní podnikateľských rizík |
82,3 % |
Tvorba trhovej pozície, vnímanie produktu a imidž firmy |
82,3 % |
Mikroekonómie - vypracované otázky |
82,2 % |
Organizačná kultúra konkrétnej IT firmy |
82,2 % |