Registrácia | Prihlásiť

Výsledky vyhľadávania pre: firm

« Prvá | ‹ Predošlá | Ďalšia › | Posledná »
Projektov 762 | Str. 16 / 39


Uni / Názov projektu Kvalita
Magický cenový trojuholník. Cenová politika firmy. Interné a externé faktory ovplyvňujúce rozhodovanie o cenách. Všeobecné prístupy k určovaniu cien.
82,8 %
Projekt krízového riadenia - Krízový manažment
82,8 %
Marketing manažment - Servis a predaj komponentov k produktom firmy Apple
82,8 %
Marketingová činnosť firmy Liptovská mliekáreň, a. s.
82,7 %
Laserové zváranie vo firme Sachs Slovakia
82,7 %
Monopoly - ich sila, zdroje sily, maximalizácia profitu
82,7 %
Medzinárodný obchod - Priame zahraničné investície
82,6 %
Analýza vonkajšieho prostredia podniku - firma Ligum
82,6 %
Námety na malé podnikanie (Montáž a predaj kúpeľňového príslušenstva, Ekonomické činnosti, Predaj hračiek)
82,6 %
Podnikateľský plán spoločnosti STELUX
82,5 %
Konkurenčné postavenie firmy v podmienkach po vstupe SR do EÚ-semestrálna práca
82,5 %
Všeobecná ekonomická teória - ekonómia, metodológia, história...
82,5 %
Podnikateľský zámer - stavebná firma
82,4 %
Delenie materiálu vo firme Comex s.r.o
82,4 %
Konkurenčné postavenie firmy ZSSK Cargo, a.s. v podmienkach po vstupe SR do EÚ
82,4 %
Cenová politika, vymedzenie cieľov, pozícia firmy a životný cyklus produktu
82,4 %
Možnosti využitia finančno-ekonomickej analýzy firmy pri odhaľovaní podnikateľských rizík
82,3 %
Tvorba trhovej pozície, vnímanie produktu a imidž firmy
82,3 %
Mikroekonómie - vypracované otázky
82,2 %
Organizačná kultúra konkrétnej IT firmy
82,2 %

« Prvá | ‹ Predošlá | Ďalšia › | Posledná »
Na stranu: Str.: