Výsledky vyhľadávania pre: UPU
Projektov 107 | Str. 2 / 6
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Inovácie ručných montážnych pracovísk |
81,6 % |
Koncepcia vstupu podnikateľského subjektu na zahraničný trh - Semestrálna práca z predmetu Medzinárodný obchod |
82,0 % |
Konkurenčné stratégie bánk (z hľadiska dosahovaného trhového podielu) |
90,7 % |
Konštrukcia trupu lietadiel |
95,8 % |
Konštrukcie budov - Detail vstupu na terasu - výkres |
80,7 % |
Ktoré druhy potravín nakupujú Slováci v akých predajniach najviac |
79,4 % |
Kúpna zmluva medzinárodnej povahy |
75,9 % |
Kúpno-predajná zmluva |
55,0 % |
Logistika zásobovania, resp. nákupu, objednávanie – objednávkový cyklus, optimálne množstvo objednávky |
72,7 % |
Manažment podniku a odvetví - Riadenie nákupu |
67,5 % |
Marketing - Analýza vstupu na zahraničný trh |
99,1 % |
Marketing - Veda o nákupnom správaní o potrebách kupujúcich |
85,5 % |
Marketing - Vyhľadávanie zákazníkov |
90,0 % |
Marketingový plán vstupu na zahraničný trh (spoločnosť MAX-SPORT) |
95,4 % |
Medzinárodná kúpna zmluva |
80,8 % |
Medzinárodné inštitúcie v poštovom odvetví |
76,6 % |
Menová politika SR v procese vstupu do EMU |
77,1 % |
Meranie národohospodárskeho výstupu |
66,1 % |
Meranie povrchového napätia z výstupu v kapiláre |
78,9 % |
Metódy prístupu k prenosovému médiu v počítačových sieťach |
58,8 % |