Výsledky vyhľadávania pre: Ropa
Projektov 240 | Str. 2 / 12
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Voľba médií pri tvorbe reklamných kampaní |
86,4 % |
Vnútorný obchod |
65,9 % |
Veľká francúzska revolúcia (Európa v období Veľkej francúzskej revolúcie a Napoleona I. Kríza francúzskeho absolutizmu. Francúzski osvietenci. Vypuknutie francúzskej revolúcie) |
91,6 % |
Úvod do marketingu (key 2 B - spoločnosť marketingovej komunikácie) |
88,6 % |
Univerzitné vzdelávanie spotrebiteľov |
56,3 % |
Úlohy medzinárodného marketingu v medzinárodnom obchode |
78,7 % |
Úloha webovej prezentácie pri propagácii konkrétneho mesta |
91,8 % |
Tvorba multimediálnych a informačných dokumentov - Okres Snina |
80,6 % |
Tvorba marketingovej stratégie v slovenských liečebných kúpeľoch, a.s. Piešťany |
100,0 % |
Trh a obchod s papierom v Európe |
70,4 % |
Trávniky s.r.o - návrhy a realizácie exteriérov - analýza firmy |
71,8 % |
Teroristické skupiny v roku 1989 až 2003 |
98,5 % |
Teória marketingovej komunikácie - analýza reklamnej a PR kampane (Coca-Cola, Kofola) |
78,6 % |
Ťažba a zásoby ropy v Ázii |
83,1 % |
Ťažba a transport ropy |
91,4 % |
Svetový trh ropy |
90,3 % |
Švajčiarsko |
67,8 % |
Surovinové zdroje |
56,7 % |
Surovinové materiály |
72,3 % |
Súhlas dotknutej osoby so správou, spracovaním a uchovávaním osobných údajov |
47,5 % |