Výsledky vyhľadávania pre: zakaznik
Projektov 269 | Str. 2 / 14
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Vysvetlite význam dlhodobých vzťahov so zákazníkmi v oblasti e-businessu. |
68,6 % |
Výrobné systémy - Kanban |
81,7 % |
Vyjednávanie a princípy vyjednávania |
91,2 % |
Vyhodnotenie výskumu trhu prostredníctvom dotazníkov |
62,3 % |
Vplyv reklamy na správanie sa detského zákazníka |
95,8 % |
Vnútrofiremná komunikácia |
62,8 % |
Virtuálny obchod |
75,0 % |
Úvod do marketingu - Marketing ako postoj podnikateľského subjektu, Marketing ako funkcia, Historický vývoj spoločnosti a marketing |
91,5 % |
Úprava tváre, make up, bežné rozdelenie pleti |
77,5 % |
Uplatňovanie základných koncepcií marketingového manažmentu v praxi firmy |
89,1 % |
Typológia zákazníka podľa Shopper typology a Media behaviour vzhľadom na nákupne chovanie aplikovaná medzi študentmi vysokých škôl |
94,0 % |
Total Quality Management |
78,1 % |
Tímová práca |
76,2 % |
Thomas J. Peters, Robert H. Waterman - seminárna práca z Manažmentu |
94,2 % |
Systémy riadenia kvality |
71,3 % |
Systém vybavovania sťažností podľa medzinárodnej normy ISO STN 10002:2004 v hoteli ŠPORT **** Donovaly |
75,9 % |
Systém riadenia kvality |
78,5 % |
Strategický marketingový manažment |
88,5 % |
Strategický manažment - Balance scorecard |
77,9 % |
Strategické plánovanie |
67,0 % |