Výsledky vyhľadávania pre: Audi
Projektov 161 | Str. 2 / 9
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Audit - jeho poslanie, význam, postavenie a úlohy audítorov |
91,1 % |
Učebné štýly - didaktika odborných predmetov |
91,0 % |
Akreditácia (charakteristika, prínosy, akreditácia laboratórií...) |
91,0 % |
Prednášky z predmetu Finančná analýza a plánovanie |
90,9 % |
Audítorstvo ako samostatná profesia |
90,9 % |
Audit techniky vo vybranej organizácii |
90,5 % |
Marketingové plánovanie (teória) + Marketingová stratégia Slovnaft, a.s. |
90,1 % |
Audit 2 - študijný materiál |
89,8 % |
Audit (Predmet auditu a jeho význam pre prosperitu podniku, Charakterizujte príčiny vzniku auditu...) |
89,6 % |
Marketingový audit - Sociálna poisťovňa |
89,5 % |
Informačný manažment - skriptá |
89,2 % |
Vypracované otázky - Audit verejnej správy |
89,0 % |
Etika v podnikaní (Vývoj etiky v podnikaní, definícia etického kódexu...) |
88,9 % |
Audit marketingu a cien - kniha v skratke |
88,8 % |
Akreditácia, certifikácia, audit |
88,5 % |
Environmentálny audit a certifikácia (Aplikácia produktu EMAS - eazy na domácnosť) |
88,4 % |
Vnútorný audit v bankách |
88,2 % |
Audit a jeho poslanie, význam, postavenie a úlohy audítorov |
88,0 % |
Vplyv médií na osobnosť človeka |
87,8 % |
Ekonomika podniku- prednášky |
87,5 % |