Výsledky vyhľadávania pre: UPU
Projektov 107 | Str. 2 / 6
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Návrh technologického postupu výroby súčiastky |
87,9 % |
Pozitíva a negatíva vstupu Slovenskej republiky do EU - oblasť výmeny tovarov |
87,5 % |
Úloha marketingu v organizácii. Koncepcie (filozofie) marketingového manažmentu |
87,1 % |
Mikroekonómia - ťahák (Preferencie spotrebiteľa, teoria užitočnosti, Základy teorie spotrebiteľa...) |
86,6 % |
Demand, elasticity of demand, supply (Dopyt, elasticita dopytu, ponuka) |
86,4 % |
Analýza odvetvia - Pivovarníctvo |
85,7 % |
Marketing - Veda o nákupnom správaní o potrebách kupujúcich |
85,5 % |
Postavenie podniku na trhu podľa Porterovej analýzy - seminárna práca |
85,3 % |
Technológia zvárania - návrh postupu zvárania WPS |
85,1 % |
Práva a povinnosti - manažment |
85,0 % |
Stratégia vstupu spoločnosti Telefonica O2 na slovenský mobilný telekomunikačný trh |
84,6 % |
Hodnotenie účinnosti uplatneného prístupu v strategickom manažmente firmy v súčasnom strategickom prostredí |
84,6 % |
Monetárna a menová politika |
84,3 % |
Schengen - hlavné dosahy vstupu |
84,2 % |
Dopyt, elasticita dopytu, ponuka - ich charakteristiky a rozdelenia |
83,9 % |
Neziskový marketing, charakteristika marketingu v rámci neziskového sektora. Popis ukážky základného prístupu marketingu sociálnej idey. Procesuálna analýza politickej kampane. |
83,7 % |
Nákupne a rozhodovacie správanie + prezentácia |
83,6 % |
Systém ochrany spotrebiteľa |
83,3 % |
Sekvenčné obvody |
83,2 % |
Pojazdové koliesko |
83,1 % |