Výsledky vyhľadávania pre: spot
Projektov 475 | Str. 2 / 24
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Analýza vzťahu príjmu spotrebiteľa na spotrebiteľské správanie |
96,2 % |
Podnikové reinžinierstvo |
96,0 % |
Úvery (charakteristika pojmov, rozdelenie úverov... ) |
95,9 % |
Vplyv reklamy na správanie sa detského zákazníka |
95,8 % |
Segmentácia trhu, výber cieľového trhu a trhová pozícia |
95,7 % |
Výber distribúcie organizácie |
95,6 % |
Dopyt a ponuka (87 vypracovaných otázok) |
95,4 % |
Príjmy, výdavky a zmeny v spotrebe obyvateľstva Slovenskej republiky pred a po vstupe do Európskej únie |
95,1 % |
Spotrebiteľské správanie (konkrétny príklad kúpy) |
95,0 % |
Hroznové Víno, Vinič Hroznorodý produkcia a spotreba na Slovensku |
94,8 % |
Reklama a jej súčasní mladí spotrebitelia - O spôsobe komunikácie, filozofie, umení, krásy a morálky reklamy |
94,5 % |
Makroekonómia + Kniha zo všetkymi témami |
94,2 % |
Typológia zákazníka podľa Shopper typology a Media behaviour vzhľadom na nákupne chovanie aplikovaná medzi študentmi vysokých škôl |
94,0 % |
Mikroekonómia - Okruhy otázok + vypracované otázky na skúšku |
93,9 % |
Mikroekonómia I - prezentácie, skriptá, poznámky, ťaháky, testy, príklady |
93,7 % |
Vytvorenie pracoviska na snímanie vytypovaných technických parametrov vrchnej nite šijacieho stroja |
93,7 % |
Daňový systém v Slovenskej Republike |
93,7 % |
Vplyv nepriamych daní na podnikateľské subjekty |
93,6 % |
Spotreba, úspory, investície, ekonomický rast |
93,6 % |
Mikroekonómia - prednášky (Predmet ekonomickej teórie, Základy analýzy dopytu a ponuky, Štátne intervencie do dopytu a ponuky: dane, dotácie, regulácia cien...) |
93,5 % |