Projektov 189 | Str. 2 / 10
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Záškoláctvo a jeho príčiny |
93,2 % |
Empatia a presnosť percepcie |
92,8 % |
Seminárna práca na tému Láska |
92,7 % |
Vzostupné a zostupné teórie vnímania |
92,5 % |
Konvergentné a divergentné myslenie a tvorivosť |
92,4 % |
Empatia v práci sociálneho pedagóga |
92,1 % |
Všeobecná pedagogika - poznámky z prednášok |
92,1 % |
Porucha pozornosti spojená s hyperaktivitou (ADHD) |
92,0 % |
Pociťovanie a vnímanie - Parapsychológia |
91,9 % |
Starí Avari a Slovania; Samova ríša podľa starých kroník |
91,7 % |
Myslenie a reč (Problematika myslenia, Poruchy myslenia, Porucha intelektu...) |
91,7 % |
Dôvod, prečo som sa prihlásila na psychológiu |
91,7 % |
Seminárna práca na tému "Frustrácia" |
91,7 % |
Veľká francúzska revolúcia (Európa v období Veľkej francúzskej revolúcie a Napoleona I. Kríza francúzskeho absolutizmu. Francúzski osvietenci. Vypuknutie francúzskej revolúcie) |
91,6 % |
Metódy získavania dát I - metodologické problémy, objektivita, štandardnosť, validita, reliabilita |
91,3 % |
Despocie a tyranidy ako historické formy totalitárnych režimov |
91,3 % |
Sociálna pedagogika - poznámky z prednášok |
91,1 % |
Misia solúnskych bratov |
91,0 % |
Literatúra pre deti a mládež (členenie, periodizácia...) |
90,9 % |
IVAN KRASKO - Nox et solitudo a Verše |
90,9 % |