Projektov 1 447 | Str. 2 / 73
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Etika v marketingu (Aristotelova etika, Etika v súvislosti s vývojom peňazí, Etika a podnikanie...) |
100,0 % |
Metódy skúmania nákupného správania vo vybranej obchodnej jednotke |
100,0 % |
Marketing podniku marketingový mix (holistický prístup, 7P), odbytová činnosť podniku, nástroje a stratégie predaja |
100,0 % |
Analýza nástrojov podpory rozvoja malého a stredného podnikania v SR |
100,0 % |
Využitie public relations ako súčasti komunikačného mixu vo vybraných farmaceutických podnikoch |
100,0 % |
Analýza pôsobenia vybraného podniku v medzinárodnom prostredí a poziciovania jeho produktov na trhu |
100,0 % |
Analýza konkurencie firmy a jej vplyv na úspešnosť podniku |
100,0 % |
Distribúcia a distribučná politika - seminárna práca |
99,5 % |
Marketingový plán stavebnej spoločnosti Doprastav, a.s. |
99,3 % |
Analýza predaja nástrojmi priameho marketingu |
99,2 % |
Marketing - Analýza vstupu na zahraničný trh |
99,1 % |
Typy rastových stratégií - strategický marketing |
99,1 % |
Založenie fiktívnej firmy GREAT Mobile a.s. |
98,9 % |
Slovnaft - analýza marketingovej stratégie |
98,8 % |
Produkt, produktové stratégie, produktový mix, produktový rad firmy Príklady úspešného Guerilla marketingu |
98,8 % |
Marketingový informačný systém - prezentácia |
98,8 % |
Vývojové fázy marketingu - semestrálna práca |
98,6 % |
Marketing - služba vo verejnom záujme - základná škola |
98,5 % |
Slovenské Aerolínie - Marketingový plán |
98,3 % |
Projekt penziónu - manažérska ekonomika |
98,3 % |