Výsledky vyhľadávania pre: Cena
Projektov 432 | Str. 20 / 22
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Bonitácia a cena pôdy - okruhy otázok na skúšku |
93,0 % |
Marketingové aplikácie (spracovanie knihy Marketingové aplikácie - J.Čimo a kolektív) |
93,1 % |
Inflácia (definícia, meranie, formy...) |
93,1 % |
Marketing - (Teoretické základy marketingu, Marketing a spoločnosť, Marketingové prostredie...) |
93,2 % |
Mikroekonómia (podklady z prednášok, vhodné ku skúške - TRHOVÝ MECHANIZMUS, TRH VÝROBNÝCH FAKTOROV, NÁKLADY V PODMIENKACH DOKONALEJ A NEDOKONALEJ KONKURENCIE...) |
93,2 % |
Marketing - prednášky 2022/2023, (prof. Ing. Vanda Lieskovská, PhD. Katedra obchodného podnikania) |
93,3 % |
Mikroekonómia - prednášky (Predmet ekonomickej teórie, Základy analýzy dopytu a ponuky, Štátne intervencie do dopytu a ponuky: dane, dotácie, regulácia cien...) |
93,5 % |
Cena v marketingu - Hlavné vplyvy na tvorbu ceny, interné a externé faktory... |
93,8 % |
Marketing (Čo je marketing, Marketingový mix, Marketingový algoritmus, Marketingová koncepcia...) |
93,9 % |
Marketing a marketingová komunikácia |
94,0 % |
DEJINY EKONOMICKÉHO MYSLENIA |
94,1 % |
Inflácia (Úvod do inflácie, Čo je inflácia v trhovej ekonomike, Aká je charakteristika cenovej hladiny...) |
94,4 % |
Marketingová analýza spoločnosti Yves Rocher |
94,6 % |
Cenová stratégia, cenová politika podniku |
94,6 % |
Kvetinárstvo a záhradníctvo Magnólia - podnikateľský plán |
94,7 % |
Trh a trhový mechanizmus, ponuka, dopyt a rovnovážna cena |
94,7 % |
Cena a cenová politika |
95,2 % |
Štruktúra vybraného produktu EASYLOG |
95,3 % |
Marketingový mix a jeho časti - podnik Zlatý klas, s.r.o (pekáreň) |
95,9 % |
Strategický marketing (charakteristiky, princípy, filozofia...) |
95,9 % |