Výsledky vyhľadávania pre: Produkt
Projektov 723 | Str. 3 / 37
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Bostonská matica (matica BCG) |
85,5 % |
Brand equity (Hodnota značky) |
88,5 % |
Bytová politika - seminárka |
91,5 % |
CAD systémy |
68,8 % |
Category management |
76,3 % |
Cena a cenová stratégia firmy - marketingová štúdia |
69,4 % |
Cena v marketingu - Hlavné vplyvy na tvorbu ceny, interné a externé faktory... |
93,8 % |
Cena v marketingu - Postavenie ceny v marketingovom mixe, Princípy (a účel) cenovej politiky, Stanovenie ceny produktu, Vybraté moderné metódy marketingovej tvorby ceny |
92,5 % |
Cenová politika |
86,9 % |
Cenová politika, vymedzenie cieľov, pozícia firmy a životný cyklus produktu |
82,4 % |
Cenové stratégie |
66,0 % |
Cenové stratégie - čo je cena, cena a trhový mechanizmus... |
84,6 % |
Certifikácia systémov kvality (Quality Management Systems) |
79,0 % |
Charakteristika firmy Schwarzkopf |
91,6 % |
Charakteristika odvetvia, výrobkovej vertikály, členenie odvetví a spôsob realizácie poľnohospodárskych produktov |
74,9 % |
Charakteristika produktov |
52,6 % |
Charakteristika spoločnosti Union posiťovňa a.s. |
93,2 % |
Charakteristika všeobecnodidaktických metód |
66,8 % |
Charakteristika vybraného produktu cestovného ruchu - vínne trasy |
95,1 % |
Charakteristika vybraných produktov neživotného poistenia v súkromnej poisťovni Kooperativa |
93,9 % |