Výsledky vyhľadávania pre: UPU
Projektov 107 | Str. 3 / 6
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Mikroekonómia - ťahák (Preferencie spotrebiteľa, teoria užitočnosti, Základy teorie spotrebiteľa...) |
86,6 % |
Monetárna a menová politika |
84,3 % |
Možnosti vstupu malých a stredných podnikov na zahraničné trhy |
79,8 % |
Náčrt prístupu a pomoci homosexuálnym osobám zo strany veriacich a cirkvi |
82,7 % |
Nákup a predaj - ťaháky |
76,1 % |
Nákup a predaj v organizácii Volkswagen |
75,1 % |
Nákupne a rozhodovacie správanie + prezentácia |
83,6 % |
Návrh technologického postupu pre obrábanie hriadeľa H40 |
76,2 % |
Návrh technologického postupu revízie vybraného ženijného zariadenia |
73,5 % |
Návrh technologického postupu výrobu súčiastky nekonvenčnou metódou obrábania |
83,1 % |
Návrh technologického postupu výroby súčiastky |
87,9 % |
Návrh technologického postupu výroby výstrižku |
61,3 % |
Neziskový marketing, charakteristika marketingu v rámci neziskového sektora. Popis ukážky základného prístupu marketingu sociálnej idey. Procesuálna analýza politickej kampane. |
83,7 % |
Obchodné právo - vznik a vývoj obchodného práva |
91,8 % |
Obchodné záväzkové vzťahy |
64,9 % |
Obchodný list |
74,3 % |
Olympus Corp. - Analýza vstupu na trhy Strednej Európy |
100,0 % |
Operačný manažment, pojmy, definície |
82,2 % |
Otázka vstupu Turecka do EÚ |
76,2 % |
Plán vstupu firmy STACHEMA na Ukrajinský trh |
70,9 % |