Výsledky vyhľadávania pre: Strategia
Projektov 563 | Str. 3 / 29
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Vízia, poslanie a stratégia |
46,7 % |
Úvod do strategického plánovania |
91,6 % |
Úvod do strategického marketingu a jeho základné kategórie |
84,6 % |
Úplné poznámky z Marketingu |
81,8 % |
Uplatnenie strategického manažmentu v praxi |
91,2 % |
Úloha a spôsob tvorby stratégie organizácie v podmienkach hospodárskej turbulencie |
95,2 % |
U víly Slabejky - predajňa so secondhand textilom - investičný projekt |
72,7 % |
Typy rastových stratégií - strategický marketing |
99,1 % |
Tvorba marketingovej stratégie v slovenských liečebných kúpeľoch, a.s. Piešťany |
100,0 % |
Tvorba marketingovej stratégie |
95,2 % |
Tvorba komunikačných stratégií vo vybranej finančnej inštitúcií |
80,5 % |
Tvorba integrovanej marketingovej komunikácie pre vybraný podnik |
90,8 % |
Trvalo udržateľný rozvoj |
84,2 % |
Trendy pri uplatňovaní konkurenčných stratégií - Teória a prax |
89,0 % |
Trendy pri uplatňovaní konkurenčných stratégií |
88,4 % |
Tradičné marketingové myslenie |
89,5 % |
Total Quality Management |
78,1 % |
Teoretické východiská (marketingová stratégia firmy) |
76,9 % |
SWOT analýza v podmienkach fakulty mechatroniky TnUAD a stratégia aplikovaná na základe analýzy |
75,5 % |
SWOT analýza v podmienkach fakulty a stratégia aplikovaná na základe analýzy |
82,2 % |