Výsledky vyhľadávania pre: propagácia
Projektov 72 | Str. 3 / 4
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Podnikateľský plán - Hotel REST** |
86,1 % |
Voľba médií pri tvorbe reklamných kampaní |
86,4 % |
Marketing - ťahák / poznámky (Podstata marketingu, Základné definície marketingu + pojmy, prvky, Mikroprostredie podniku...) |
86,5 % |
Marketingová propragácia obce Dohňany |
86,6 % |
Postup pri tvorbe nového trhu pre nový strojársky produkt |
86,7 % |
Podnikateľský plán - SuperLunaPark |
87,5 % |
Hodnotenie konkurenčnej sily |
87,6 % |
Marketingový spotrebiteľský prieskum - záverečná správa |
87,8 % |
Marketingova komunikácia - Propagácia, Reklama, Podpora predaja, Osobný predaj, Public relations, Direct marketing, Internet |
88,2 % |
Marketing (podstata marketingu, základné pojmy a princípy, marketingový mix...) |
88,5 % |
Psychologické faktory vplývajúce na správanie sa spotrebiteľa |
88,5 % |
Úvod do marketingu (key 2 B - spoločnosť marketingovej komunikácie) |
88,6 % |
Marketingový plán firmy FIMOS |
89,1 % |
Prednášky na Marketing služieb |
89,2 % |
Podnikateľský plán - PROFI HAIR s.r.o. |
90,5 % |
Kultúrne faktory a ich vplyv na medzinárodný obchod. Propagácia na zahraničných trhoch. Národná mentalita |
90,7 % |
Riadenie reklamy - etika v reklame Orange Slovensko, a.s. |
91,1 % |
Úloha webovej prezentácie pri propagácii konkrétneho mesta |
91,8 % |
Podstata marketingovej koncepcie a jej základné kategórie |
92,0 % |
Marketingový plán nového projektu stavebnej firmy - Marketing plan of the construction company |
92,3 % |