Výsledky vyhľadávania pre: Reklama
Projektov 305 | Str. 3 / 16
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Sporné uplatňovanie psychológie v reklame |
92,7 % |
Epištolárna publicistika |
92,4 % |
Koncept komunikačnej stratégie retailovej banky, Slovenskej sporiteľne, ako jej hlavný poznávací znak, ktorý prispieva k jednoznačnej a dlhodobej identifikácii banky |
92,3 % |
Marketingový plán nového projektu stavebnej firmy - Marketing plan of the construction company |
92,3 % |
Poskytovanie servisu a služieb v oblasti opráv porúch osobných výťahov a iných osobných dopravníkov |
92,3 % |
Poznámky - Marketing miesta, Marketingová komunikácia |
92,3 % |
Rokovanie v medzinárodnom obchode - otázky na zápočet |
92,3 % |
Marketing prednášky ako ťahák alebo otázky na štátnice |
92,3 % |
A Rieker Obuv s.r.o. és a Deichmann Obuv s.r.o. reklámtevékenységének és reklámstratégiájának elemzése és összehasonlítása |
92,3 % |
Podnikateľský plán - spoločensko - zábavný podnik podnik v cestovnom ruchu |
92,3 % |
Ruský jazyk (vypracovené otázky na ekonomické štátnice) |
92,3 % |
Podnikateľský plán - Investície do rozvoja výroby spoločnosti FEMAR ecom, a.s |
92,2 % |
Podnikateľský plán - reštaurácia Čachovská koliba |
92,2 % |
Nové trendy v logotvorbe - Preklad anglického článku z oblasti Corporate Identity (2007) |
92,1 % |
Manažérsky projekt - PROFIgips, s.r.o. |
92,1 % |
Obchodné právo - vznik a vývoj obchodného práva |
91,8 % |
Charakteristika značky Škoda |
91,6 % |
Teória metafory - seminárna práca |
91,4 % |
Kreativita za každú cenu alebo nezrozumiteľnosť reklamy |
91,4 % |
Základy marketingu II - poznámky |
91,2 % |