Výsledky vyhľadávania pre: konkurencia
Projektov 482 | Str. 3 / 25
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Dopyt a ponuka (87 vypracovaných otázok) |
95,4 % |
Coca-Cola s.r.o. stretegický marketing |
95,4 % |
Marketingový prieskum trhu v konkrétnej firme |
95,2 % |
Podnikateľská a manažérska etika (Etika, Etika a rozhodovanie, Kultúra podnikania, Etika podnikania...) |
94,9 % |
Nedokonalá konkurencia Group project |
94,9 % |
Hodnocení nákupních zvyklostí bonbonů JOJO |
94,7 % |
Trh a trhový mechanizmus, ponuka, dopyt a rovnovážna cena |
94,7 % |
Kvetinárstvo a záhradníctvo Magnólia - podnikateľský plán |
94,7 % |
Marketingová štúdia vybraného podniku - MPS, s. r. o. |
94,4 % |
Analýza ponuky mobilných služieb v Slovenskej republike |
94,4 % |
Organizovanie podnikov - ťahák / poznámky (Zdôvodnenie potreby organizovania podnikov, Moderný podnik, Úroveň organizovania podniku...) |
94,2 % |
Všeobecná ekonomická teória - 44 vypracovaných otázok |
94,1 % |
Cena v marketingu - Hlavné vplyvy na tvorbu ceny, interné a externé faktory... |
93,8 % |
Verejno prospešné organizácie |
93,8 % |
Mikroekonómia I - prezentácie, skriptá, poznámky, ťaháky, testy, príklady |
93,7 % |
Mikroekonómia - prednášky (Predmet ekonomickej teórie, Základy analýzy dopytu a ponuky, Štátne intervencie do dopytu a ponuky: dane, dotácie, regulácia cien...) |
93,5 % |
Manažment kvality (Riadenie kvality, Rozhodnutie a motivácia pre zavedenie systému riadenia kvality...) |
93,5 % |
Marketing (Úlohy marketingového manažéra, Analýza marketingového prostredia, Analýza odvetvia a konkurencie...) |
93,2 % |
Charakteristika spoločnosti Union posiťovňa a.s. |
93,2 % |
Marketing - (Teoretické základy marketingu, Marketing a spoločnosť, Marketingové prostredie...) |
93,2 % |