Projektov 610 | Str. 3 / 31
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Reklama - jej ciele a formy (Semestrálna práca z predmetu Marketing) |
94,9 % |
Marketingová analýza spoločnosti Yves Rocher |
94,6 % |
Práca na tému Dotazník (marketingový výskum, druhy dotazníkov, výhody, nevýhody, vyhodnotenie atď.) |
94,6 % |
Dopytovanie a pozorovanie ako vybrané metódy marketingového výskumu |
94,1 % |
Marketingová komunikácia |
94,0 % |
Marketing a marketingová komunikácia |
94,0 % |
Marketing (Čo je marketing, Marketingový mix, Marketingový algoritmus, Marketingová koncepcia...) |
93,9 % |
Cena v marketingu - Hlavné vplyvy na tvorbu ceny, interné a externé faktory... |
93,8 % |
Tvorba komunikačnej stratégie firmy |
93,8 % |
Marketingový mix mBank |
93,6 % |
Pštrosia farma - podnikateľský plán |
93,6 % |
Podnikateľský plán - Netc@fé Valut s.r.o. |
93,5 % |
Marketing - prednášky 2022/2023, (prof. Ing. Vanda Lieskovská, PhD. Katedra obchodného podnikania) |
93,3 % |
Marketing - (Teoretické základy marketingu, Marketing a spoločnosť, Marketingové prostredie...) |
93,2 % |
Marketing (Úlohy marketingového manažéra, Analýza marketingového prostredia, Analýza odvetvia a konkurencie...) |
93,2 % |
Teoretické základy marketingu |
93,2 % |
Marketing a spoločnosť |
93,0 % |
Vypracované otázky z Marketingu |
93,0 % |
Využitie distribučných kanálov pre získanie konkurenčnej výhody |
92,9 % |
Marketingový plán - Intenzifikácia výrobných procesov - Dúha a.s. Prešov |
92,8 % |