Projektov 67 | Str. 3 / 4
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Identifikačno-diagnostická činnosť |
60,0 % |
Profesionálna prax a výskum |
60,0 % |
Etické normy práce školského psychológa |
59,8 % |
Regresia |
59,8 % |
Kognitívny štýl |
59,8 % |
Spolupráca učiteľov a školského psychológa pri problémoch žiakov v učení |
59,8 % |
Psychometria |
59,7 % |
Emocionalita a schopnosti |
59,4 % |
Spolupráca učiteľov a školského psychológa pri problémoch žiakov v správaní |
59,2 % |
Formovanie charakteru |
59,2 % |
Vôľa |
59,2 % |
Motívy |
58,9 % |
Intervenčná činnosť |
58,8 % |
Metódy a techniky práce školského psychológa |
58,0 % |
Pojem a predmet školskej psychológie |
57,9 % |
Záujem |
57,8 % |
Súčasný pohľad na prácu školského psychológa |
57,7 % |
Dynamika vedomia |
57,3 % |
Osem štádií psychosociálneho vývinu E.H.Eriksona |
56,5 % |
Základné druhy činnosti školského psychológa |
56,4 % |