Výsledky vyhľadávania pre: imanie
Projektov 193 | Str. 4 / 10
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Stratégia návrhu nového výrobku - Spoločnosť Vitis, s.r.o. - nový produkt nápoj „Lavína“ |
92,3 % |
Staroba a voľný čas (Starnutie, Voľný čas, Inštitucionálna starostlivosť o starých ľudí) |
100,0 % |
Stabilizovaný zdroj - nevyhnutná súčasť každého meracieho, servisného a vývojárského pracoviska |
95,3 % |
Spoločenská zmluva o založení spoločnosti s ručením obmedzeným |
74,9 % |
Sociálne "JA" |
69,0 % |
Sociálna psychológia |
72,3 % |
Sociálna psychológia |
79,1 % |
Sociálna práca v zdravotníctve |
55,0 % |
Sociálna percepcia - seminárna práca |
96,3 % |
Sociálna percepcia |
45,6 % |
Senzomotorika - Spojenie motoriky a vnímania |
63,3 % |
Senzomotorika |
49,3 % |
Seminárna práca na tému Akciová spoločnosť |
83,4 % |
Sebareflexia, opis samého seba |
79,9 % |
Sebapoznávacie reflexy |
76,2 % |
Reklama ako informačné médium (Marketingová komunikácia a reklama, Média a informácie, Etika v reklame) |
100,0 % |
Reklama (ciele, druhy, vnímanie, psychológia atď.) |
71,3 % |
Psychomotorické cvičenia |
63,5 % |
Psychologické faktory vplývajúce na správanie sa spotrebiteľa |
88,5 % |
Psychológia reklamy |
78,9 % |