Projektov 610 | Str. 4 / 31
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
SWOT analysis of College of Tourism |
92,6 % |
Marketing miesta - Marketingové distribučné cesty, Stratégia používaná v marketingovom kanáli, Politika miesta |
92,5 % |
Makroprostredie podniku - semestrálna práca |
92,5 % |
Cena v marketingu - Postavenie ceny v marketingovom mixe, Princípy (a účel) cenovej politiky, Stanovenie ceny produktu, Vybraté moderné metódy marketingovej tvorby ceny |
92,5 % |
Marketing prednášky ako ťahák alebo otázky na štátnice |
92,3 % |
Prípadová štúdia z marketingu - spoločnosť Lobda s.r.o. |
92,3 % |
A Rieker Obuv s.r.o. és a Deichmann Obuv s.r.o. reklámtevékenységének és reklámstratégiájának elemzése és összehasonlítása |
92,3 % |
Promeva s.r.o. - Predaj nábytku a bytových doplnkov za skvelé ceny |
92,3 % |
Projektová štúdia z marketingu - marketingová analýza |
92,3 % |
Marketing (vývoj marketingu, rozdelenie marketingu) |
92,3 % |
Marketingová distribučná politika (zameranie na veľkoobchod a maloobchod) |
92,2 % |
Slovenská reštaurácia ZBOJNÍK - marketingový plán |
92,1 % |
Marketingový projekt - Coca cola |
92,0 % |
Marketingové prostredie - Marketingové mikroprostredie, Makroprostredie, Proces monitorovania prostredia |
92,0 % |
Marketingová štúdia - WALMARK, spol. r r.o. |
91,9 % |
Podnikateľský plán - Relaxačno-regeneračné centrum FITs.r.o. |
91,8 % |
Podnikateľský plán - Spracovanie dreva (marketingový plán) |
91,8 % |
Analýza postavenia podniku na trhu |
91,7 % |
Stredoslovenská energetika, a.s. - marketingová štúdia |
91,7 % |
Marketingový plán - Mekka “Aspoň raz v živote“ |
91,7 % |