Výsledky vyhľadávania pre: trh
Projektov 1 820 | Str. 40 / 91
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Stratégia vstupu spoločnosti Telefonica O2 na slovenský mobilný telekomunikačný trh |
84,6 % |
Prednášky z predmetu Všeobecná ekonomická teória vo forme ťaháka |
84,6 % |
Sociálno - ekonomické aspekty nezamestnanosti v regióne okresu Skalica |
84,6 % |
Vypracované otázky z predmetu Strategický manažment |
84,6 % |
Cenové stratégie - čo je cena, cena a trhový mechanizmus... |
84,6 % |
Hodnotenie účinnosti uplatneného prístupu v strategickom manažmente firmy v súčasnom strategickom prostredí |
84,6 % |
Podnikové hospodárstvo, subjekty, rast, správanie podnikov, životný cyklus podnikov |
84,6 % |
Podnikateľský plán kaderníctva a kozmetiky (Salón krásy) |
84,6 % |
Všetky prednášky na Strategický marketing |
84,5 % |
Monopolistická konkurencia |
84,5 % |
Anomálie na akciových trhoch |
84,5 % |
Televízia ako služba k násiliu |
84,5 % |
Mikroekonómia (príklady a cvičenia) |
84,5 % |
Financování investic |
84,5 % |
Medzinárodná ekonomická integrácia |
84,5 % |
Predmet a metodológia ekonomickej teórie. Základné problémy organizácie ekonomiky. |
84,5 % |
Prednášky a kapitoly z Marketingu |
84,4 % |
Marketing firmy AUDI |
84,4 % |
Marketing - úlohy marketingového manažéra |
84,4 % |
Národohospodárstvo - Sektory |
84,4 % |