Výsledky vyhľadávania pre: UPU
Projektov 107 | Str. 5 / 6
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Schengen - hlavné dosahy vstupu |
84,2 % |
Sekvenčné obvody |
83,2 % |
Školská pripravenosť a školská zrelosť dieťaťa |
68,6 % |
Spotrebiteľ - hračka v rukách predajcov (Reklamácie, Poctivosť predaja a poskytovania služieb...) |
100,0 % |
Spotrebiteľsky balené výrobky (Označené spotrebiteľské balenie, povinnosti prevádzkovateľa a dovozcu) |
92,3 % |
Stanovenie technologického postupu zvárania WPS |
89,0 % |
Stanovenie technologického postupu zvárania WPS |
69,8 % |
Stratégia vstupu nadnárodnej spoločnosti ACNielsen na slovenský trh |
80,5 % |
Stratégia vstupu spoločnosti Telefonica O2 na slovenský mobilný telekomunikačný trh |
84,6 % |
Systém ochrany spotrebiteľa |
83,3 % |
Technológia zvárania - návrh postupu zvárania WPS |
85,1 % |
Transformačný proces podniku |
68,6 % |
Tri literárne diela, v ktorých vystupuje výrazná ženská postava |
66,8 % |
Úloha marketingu v organizácii. Koncepcie (filozofie) marketingového manažmentu |
87,1 % |
Vecný obsah plánovania |
78,3 % |
Vedenie ľudí, kritériá, ktoré ovplyvňujú výber riadiaceho prístupu |
96,8 % |
Všeobecné podmienky systémového prístupu k manažmentu |
64,3 % |
Vstup Slovenskej republiky do Európskej menovej únie a dopady vstupu |
100,0 % |
Výhody a nevýhody vstupu Slovenska do Európskej menovej únie |
66,3 % |
Výhody a nevýhody vstupu Slovenska do Európskej menovej únie |
45,0 % |