Výsledky vyhľadávania pre: spotrebiteľ
Projektov 242 | Str. 5 / 13
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Marketingový výskum (pozorovanie, prieskum, testovanie reklamy...) |
89,3 % |
Marketingový výskum a informačné systémy - Základy marketingu |
81,5 % |
Metódy skúmania nákupného správania vo vybranej obchodnej jednotke |
100,0 % |
Metódy získavania pozornosti spotrebiteľov |
78,2 % |
Mikro a makroekonómia |
83,3 % |
Mikroekonómia |
71,2 % |
Mikroekonómia - Hospodárska politika |
83,5 % |
Mikroekonómia - Okruhy otázok + vypracované otázky na skúšku |
93,9 % |
Mikroekonómia - prednášky |
75,0 % |
Mikroekonómia - prednášky (Predmet ekonomickej teórie, Základy analýzy dopytu a ponuky, Štátne intervencie do dopytu a ponuky: dane, dotácie, regulácia cien...) |
93,5 % |
Mikroekonómia - riešené príklady |
73,3 % |
Mikroekonómia - stručný obsah profilového predmetu |
92,1 % |
Mikroekonómia - ťahák (Preferencie spotrebiteľa, teoria užitočnosti, Základy teorie spotrebiteľa...) |
86,6 % |
Mikroekonómia - teória, delenie, krivky, príklady |
89,3 % |
Mikroekonómia - testy, zápočet a výsledky |
88,3 % |
Mikroekonómia - výber z prednášky |
89,7 % |
Mikroekonómia (podklady z prednášok, vhodné ku skúške - TRHOVÝ MECHANIZMUS, TRH VÝROBNÝCH FAKTOROV, NÁKLADY V PODMIENKACH DOKONALEJ A NEDOKONALEJ KONKURENCIE...) |
93,2 % |
Mikroekonómia 2 - balík súborov (testy, príklady, otázky...) |
78,0 % |
Mikroekonómia 2 (príklady a úlohy na riešenie) |
76,2 % |
Mikroekonómia I - prezentácie, skriptá, poznámky, ťaháky, testy, príklady |
93,7 % |