Výsledky vyhľadávania pre: UPU
Projektov 107 | Str. 5 / 6
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Marketing - Veda o nákupnom správaní o potrebách kupujúcich |
85,5 % |
Analýza odvetvia - Pivovarníctvo |
85,7 % |
Demand, elasticity of demand, supply (Dopyt, elasticita dopytu, ponuka) |
86,4 % |
Mikroekonómia - ťahák (Preferencie spotrebiteľa, teoria užitočnosti, Základy teorie spotrebiteľa...) |
86,6 % |
Úloha marketingu v organizácii. Koncepcie (filozofie) marketingového manažmentu |
87,1 % |
Pozitíva a negatíva vstupu Slovenskej republiky do EU - oblasť výmeny tovarov |
87,5 % |
Návrh technologického postupu výroby súčiastky |
87,9 % |
Stanovenie technologického postupu zvárania WPS |
89,0 % |
Marketing - Vyhľadávanie zákazníkov |
90,0 % |
Podpora podnikania malých a stredných podnikov |
90,3 % |
Konkurenčné stratégie bánk (z hľadiska dosahovaného trhového podielu) |
90,7 % |
Podmienky vstupu krajiny do EÚ |
90,8 % |
Podmienky vyrovnávania a perspektívny vývoj rastu ekonomiky Slovenskej republiky v rámci EÚ |
91,3 % |
Obchodné právo - vznik a vývoj obchodného práva |
91,8 % |
Vypracovanie postupu kalibrácie posuvného meradla |
92,2 % |
Spotrebiteľsky balené výrobky (Označené spotrebiteľské balenie, povinnosti prevádzkovateľa a dovozcu) |
92,3 % |
Riadenie nákupu a zásob, e-aukcie |
92,3 % |
Marketingový plán vstupu na zahraničný trh (spoločnosť MAX-SPORT) |
95,4 % |
Konštrukcia trupu lietadiel |
95,8 % |
Porovnanie taylorovho a baťovho prístupu k motivácii zamestnancov |
96,2 % |