Výsledky vyhľadávania pre: potreby
Projektov 135 | Str. 5 / 7
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Manažérska komunikácia. Motivácia a jej podstata, význam motivačných teórií pre podnik a zamestnancov. |
83,6 % |
Základné hodnoty človeka |
84,5 % |
Meranie rýchlosti zvuku - protokol o laboratórnej úlohe |
84,8 % |
Sesterská diagnóza |
84,8 % |
Marketing - Veda o nákupnom správaní o potrebách kupujúcich |
85,5 % |
Semestrálna práca na tému Reklama |
85,5 % |
Psychológia osobnosti a sociálna psychológia - Príprava na skúšku |
85,6 % |
Spotreba a úspory - prezentácia |
86,1 % |
Vypracované otázky - Personálny manažment |
86,1 % |
Ekologizácia vybrabého výrobku a jeho výroby - mobilný telefón |
86,9 % |
Dopyt po cestovnom ruchu |
87,2 % |
Pravdepodobnosť štatistika - skriptá |
87,5 % |
Marketing - poznámky z rôznych kapitol prednášok |
87,5 % |
Vývin hry v období od 3. - 6. rokov - Hra a hračka |
87,7 % |
Spánok a poruchy spánku |
87,9 % |
Motivácia vo vyučovaní |
88,2 % |
Psychologické faktory vplývajúce na správanie sa spotrebiteľa |
88,5 % |
Jitka Šimíčková-Čížková - Kompendium obecné a vývojové psychologie |
88,8 % |
Podnikateľský plán - kúpa a predaj značkového oblečenia, športových potrieb (Skateland) |
88,8 % |
Príijmy, výdaje a zmeny v spotrebe obyvateľstva v rokoch transformácie Slovenskej Republiky |
89,2 % |