Výsledky vyhľadávania pre: SWoT
Projektov 470 | Str. 5 / 24
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Záhorský región - Záhorie |
92,9 % |
Využitie distribučných kanálov pre získanie konkurenčnej výhody |
92,9 % |
SWOT analysis of College of Tourism |
92,6 % |
Teoretické základy marketingu - definície, charakteristiky, podstata |
92,6 % |
Marketingový plán produktu obce Alekšince |
92,4 % |
Manažérsky projekt - semestrálna práca z predmetu Manažment |
92,3 % |
Vplyv konkrétnej zahraničnej investície na regionálne hospodárstvo |
92,3 % |
Marketingový plán nového projektu stavebnej firmy - Marketing plan of the construction company |
92,3 % |
Analýza socio-ekonomického rozvoja Trnavského regiónu |
92,3 % |
Vypracované štátnicové otázky - Hospodárska politika |
92,3 % |
Marketingový komunikačný mix pre podporu čerpania štrukturálnych fondov EÚ |
92,3 % |
Projektová štúdia z marketingu - marketingová analýza |
92,3 % |
Diplomová práca - Tvorba komunikačnej stratégie firmy |
92,3 % |
Podnikateľský plán (Strategický manažment a marketing) |
92,3 % |
Podnikateľský plán firmy AgroStep (hnojenie polí, vytváranie máp plodín, výsadba osiva pomocou inovatívnych dronov) |
92,3 % |
analýza spoločnosti, swot analýza, space analýza a metóda tvorby scenárov (strategický manažment) |
92,3 % |
Strategický marketing - vypracované otázky na skúšku |
92,3 % |
Náčrt podnikateľského plánu - rýchle občerstvenie Yoi |
92,3 % |
Stratégia návrhu nového výrobku - Spoločnosť Vitis, s.r.o. - nový produkt nápoj „Lavína“ |
92,3 % |
Obchodná prevádzka a merchandising - seminárka |
92,2 % |