Výsledky vyhľadávania pre: Stratégia
Projektov 563 | Str. 5 / 29
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Marketingový mix mBank |
93,6 % |
Stratégia medzinárodných korporácií |
93,4 % |
Marketingová stratégia podniku Kovotvar Kúty |
93,4 % |
Zámer organizácie uskutočňovať zmeny z pohľadu zákazníka |
93,4 % |
Strategický manažment- seminárna práca |
93,3 % |
Manažment výroby 1 (ZÁKLADY MANAŽMENTU VÝROBY; VÝROBNÉ CIELE A VÝROBNÁ STRATÉGIA; ROZVOJOVÝ, KRÍZOVÝ A RIZIKOVÝ MANAŽMENT VÝROBY |
93,2 % |
Manažment EUBA - poznámky (Charakteristika a základné východiská manažmentu, Základné (hlavné) koncepcie manažmentu, Manažérske rozhodovanie...) |
93,2 % |
Marketingové aplikácie (spracovanie knihy Marketingové aplikácie - J.Čimo a kolektív) |
93,1 % |
Manažérske rozhodovanie - prpadová štúdia |
93,0 % |
Rodová rovnosť - Diskriminácia na trhu práce |
93,0 % |
Stratégia vo vybranom podniku - Czajlik Ranch |
92,8 % |
Finančná analýza "ex - ante" - prvá kapitola |
92,6 % |
Marketing miesta - Marketingové distribučné cesty, Stratégia používaná v marketingovom kanáli, Politika miesta |
92,5 % |
Stratégia v podniku na výrobu zákuskov a toriet |
92,4 % |
Zbrane a ich vývoj - seminárna práca |
92,4 % |
Strategický manažment - vypracovaná seminárna práca |
92,4 % |
Marketing a manažment - vypracované štátnicové otázky |
92,3 % |
Stratégia návrhu nového výrobku - Spoločnosť Vitis, s.r.o. - nový produkt nápoj „Lavína“ |
92,3 % |
Koncept komunikačnej stratégie retailovej banky, Slovenskej sporiteľne, ako jej hlavný poznávací znak, ktorý prispieva k jednoznačnej a dlhodobej identifikácii banky |
92,3 % |
Diplomová práca - Tvorba komunikačnej stratégie firmy |
92,3 % |