Výsledky vyhľadávania pre: správanie
Projektov 367 | Str. 6 / 19
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Marketing - spoznámkovaná kniha |
78,7 % |
Marketing - súbor prednášok |
87,9 % |
Marketing - vypracované otázky |
89,2 % |
Marketing v službách |
87,7 % |
Marketingová analýza faktorov spotrebiteľského správania |
69,2 % |
Marketingová komunikácia a public relations |
79,0 % |
Marketingová komunikácia, management promotion |
83,1 % |
Marketingové štúdie |
88,6 % |
Marketingový informačný systém |
91,0 % |
Marketingový informačný systém, marketingový výskum a nákupné správanie v spoločnosti MANON, s.r.o. |
88,2 % |
Marketingový výskum - firma BioHealth s. r. o. - Návrh na marketingový výskum, plán, proces segmentácie a analyzovanie správania spotrebiteľov |
85,1 % |
Medzinárodné vzťahy - vypracované otázky |
82,3 % |
Mentálna (duševná) hygiena |
57,4 % |
Metódy skúmania nákupného správania vo vybranej obchodnej jednotke |
100,0 % |
Mikroekonómia - prednášky (Predmet ekonomickej teórie, Základy analýzy dopytu a ponuky, Štátne intervencie do dopytu a ponuky: dane, dotácie, regulácia cien...) |
93,5 % |
Mikroekonómia - stručný obsah profilového predmetu |
92,1 % |
Mikroekonómia II. |
68,8 % |
Mikroekonomická a makroekonomická teória - výcuc z predmetu |
88,8 % |
Model motivačného správania podľa Pardela |
68,9 % |
Modelovanie dopadov spotrebiteľského správania domácností na ostatné ekonomické subjekty |
65,6 % |