Výsledky vyhľadávania pre: potreby
Projektov 135 | Str. 6 / 7
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Marketingové prostredie - seminárna práca |
97,1 % |
Marketingmix - Marketingový mix |
83,5 % |
Marketing podniku marketingový mix (holistický prístup, 7P), odbytová činnosť podniku, nástroje a stratégie predaja |
100,0 % |
Marketing - Veda o nákupnom správaní o potrebách kupujúcich |
85,5 % |
Marketing - poznámky z rôznych kapitol prednášok |
87,5 % |
Marketing |
64,7 % |
Manažérske motivačné stratégie |
83,1 % |
Manažérska komunikácia. Motivácia a jej podstata, význam motivačných teórií pre podnik a zamestnancov. |
83,6 % |
Kritéria na hodnotenie kvality informácie a parametre informačnej potreby manažéra |
92,1 % |
Komplementárno - suplementárny model Virginia Henderson |
77,6 % |
Jitka Šimíčková-Čížková - Kompendium obecné a vývojové psychologie |
88,8 % |
Inflácia a jej dopad na národné hospodárstvo v porovnaní s krajinami Európskej únie |
92,2 % |
Hodnota pre zákazníka |
94,6 % |
Historická podmienenosť ekonomiky |
72,3 % |
Finančné trhy |
58,9 % |
Finančné potreby podniku a zdroje ich krytia |
99,1 % |
Etika v modernej spoločnosti |
80,1 % |
Erich Fromm - Mít nebo být |
83,3 % |
Ekonomika (poznámky) |
78,1 % |
Ekonomika - vypracované otázky |
81,5 % |