Výsledky vyhľadávania pre: PRODUKT
Projektov 723 | Str. 6 / 37
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Teoretické základy marketingu - definície, charakteristiky, podstata |
92,6 % |
Uniqua poisťovňa, a.s. - portfólio produktov poisťovne |
92,5 % |
Cena v marketingu - Postavenie ceny v marketingovom mixe, Princípy (a účel) cenovej politiky, Stanovenie ceny produktu, Vybraté moderné metódy marketingovej tvorby ceny |
92,5 % |
FIlozofia Kaizen |
92,5 % |
Marketingový plán produktu obce Alekšince |
92,4 % |
Hodnotenie a spracovanie poľnohospodárskych produktov - živočíšna časť |
92,3 % |
Podnikové hospodárstvo - vypracované otázky na skúšku |
92,3 % |
Vypracované otázky z hodnotenia poľnohospodárskych produktov /živočíšna časť/ |
92,3 % |
Návrh na zvýšenie produktivity alebo konkurencieschopnosti pre vybraný podnik alebo proces |
92,3 % |
Analýza a usporiadanie logistickej siete v spoločnosti Vitis Pezinok |
92,3 % |
Podnikanie v trhovej ekonomike a subjekty podnikania |
92,3 % |
Hodnotenie účinnosti hospodárskej politiky Slovenskej republiky v rokoch 1996 – 2006 |
92,3 % |
Overovanie spárvnosti projektovania distribučného kanála |
92,3 % |
Stratégia návrhu nového výrobku - Spoločnosť Vitis, s.r.o. - nový produkt nápoj „Lavína“ |
92,3 % |
Marketingový plán nového projektu stavebnej firmy - Marketing plan of the construction company |
92,3 % |
Marketingové stratégie - marketingové strategické plánovanie |
92,3 % |
Náčrt podnikateľského plánu - rýchle občerstvenie Yoi |
92,3 % |
Bankové úverové produkty a služby v procese úverového financovania malých a stredných podnikov |
92,3 % |
Vypracované skúškové otázky z predmetu Podnikové hospodárstvo |
92,3 % |
Hodnotenie poľnohospodárskych produktov- vypracované záverečné otázky |
92,3 % |