Výsledky vyhľadávania pre: prístup
Projektov 246 | Str. 6 / 13
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Možnosti rozvoja vybraného samosprávneho kraja |
84,0 % |
Manažment a prístupy k jeho definovaniu |
83,9 % |
Psychologická metodológia a jej využitie v ekonomickej praxi |
83,8 % |
Manažérstvo podniku |
83,7 % |
Neziskový marketing, charakteristika marketingu v rámci neziskového sektora. Popis ukážky základného prístupu marketingu sociálnej idey. Procesuálna analýza politickej kampane. |
83,7 % |
Metodológia dejín umenia |
83,7 % |
OnLine Analytical Procesing |
83,7 % |
Americký manažment |
83,7 % |
Implementácia podnikovej kultúry v podniku |
83,6 % |
Metóda ABC (Activity Based Costing) |
83,4 % |
Informačná ekonomika |
83,3 % |
Mapovanie procesov v podmienkach konkrétnej respektíve fiktívnej firmy |
83,3 % |
Správanie spotrebiteľa a proces formovania dopytu |
83,1 % |
Úvod do filozofie - seminárna práca |
83,0 % |
Manažment - vypracované nepárne otázky |
83,0 % |
Magický cenový trojuholník. Cenová politika firmy. Interné a externé faktory ovplyvňujúce rozhodovanie o cenách. Všeobecné prístupy k určovaniu cien. |
82,8 % |
Základné (hlavné) koncepcie manažmentu |
82,8 % |
Náčrt prístupu a pomoci homosexuálnym osobám zo strany veriacich a cirkvi |
82,7 % |
Význam, prístupy a metódy vzdelávania manažérov |
82,6 % |
Antiopresívne prístupy (antidiscriminatory, antioppresive approach) |
82,5 % |