Projektov 175 | Str. 7 / 9
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Ján Amos Komenský - učiteľ národov |
70,7 % |
Jackson Pollock |
76,9 % |
Interrupcia ako sociálny problém |
97,2 % |
Interpretácia fenoménu chudoby z pozície sociálno-politických doktrín |
75,4 % |
Idea verejnej predškolskej výchovy v starovekom Grécku a pedagogické myslenie o dieťati v starovekom Ríme |
96,9 % |
Idea dokonalého človeka v antickej filozofii |
79,0 % |
HYDROCEFALUS (Základy špeciálno-pedagogickej diagnostiky) |
99,0 % |
Hra v edukácií (Čo je to hra, Vývin hry vo vzťahu k vývinu dieťaťa...) |
89,7 % |
Hodnoty a hodnotová orientácia žiakov 5. - 7. ročníka špeciálnych základných škôl |
92,3 % |
Hodnotová orientácia žiakov špeciálnych základných škôl |
73,7 % |
Hodnotová orientácia detí a mládeže v nízkoprahovom programe pre deti a mládež |
100,0 % |
Hmyz a motýle - vzdelávacia aktivita pre ŠKD (seminárna práca) |
97,9 % |
Hľadanie pravdy |
71,5 % |
Harry Stack Sulivan |
83,2 % |
Gonzalo de Córdoba - El Gran Capitán |
81,7 % |
Friedrich Adolph Wilhelm Diesterweg a Johann Heinrich Pestalozzi |
61,5 % |
Filozofické koncepcie - Fenomén existencie a podstaty vo filozofii existencializmu |
84,0 % |
Evanjelici vs Katolíci |
53,8 % |
Eutanázia ako etický problém v práci sociálneho pracovníka |
69,0 % |
Etická výchova - vzdelávacia aktivita pre deti - otvorená komunikácia, komunikačné chyby (seminárna práca) |
90,5 % |