Projektov 1 447 | Str. 7 / 73
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Nové trendy v outsourcingu |
93,4 % |
Reklama v systéme marketingovej komunikácie |
93,3 % |
Marketing - prednášky 2022/2023, (prof. Ing. Vanda Lieskovská, PhD. Katedra obchodného podnikania) |
93,3 % |
Marketing - (Teoretické základy marketingu, Marketing a spoločnosť, Marketingové prostredie...) |
93,2 % |
Reklama produktu + myšlienková mapa |
93,2 % |
Charakteristika spoločnosti Union posiťovňa a.s. |
93,2 % |
Teoretické základy marketingu |
93,2 % |
Profil službovej firmy s manažérskym rozhodovaním na aktivizáciu ľudí |
93,1 % |
Marketingové stratégie podniku v trhovo orientovanej ekonomike |
93,1 % |
Marketingové aplikácie (spracovanie knihy Marketingové aplikácie - J.Čimo a kolektív) |
93,1 % |
Marketing a spoločnosť |
93,0 % |
Zásady komunikácie so zákazníkom |
92,9 % |
Využitie distribučných kanálov pre získanie konkurenčnej výhody |
92,9 % |
Marketingový plán - Intenzifikácia výrobných procesov - Dúha a.s. Prešov |
92,8 % |
Podnikateľský plán - Penzión Roman (Agroturistika) |
92,7 % |
Marketingový výskum - účinnosť prednášok neziskovej organizácie Proti drogám |
92,7 % |
Teoretické základy marketingu - definície, charakteristiky, podstata |
92,6 % |
Makroprostredie podniku - semestrálna práca |
92,5 % |
Marketing miesta - Marketingové distribučné cesty, Stratégia používaná v marketingovom kanáli, Politika miesta |
92,5 % |
Cena v marketingu - Postavenie ceny v marketingovom mixe, Princípy (a účel) cenovej politiky, Stanovenie ceny produktu, Vybraté moderné metódy marketingovej tvorby ceny |
92,5 % |