Výsledky vyhľadávania pre: Ropa
Projektov 240 | Str. 8 / 12
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Marketingová stratégia (otázky na skúšku) |
90,9 % |
Marketingová propragácia obce Dohňany |
86,6 % |
Marketingova komunikacia CK Talon (vymyslená spoločnosť) |
76,7 % |
Marketingova komunikácia - Propagácia, Reklama, Podpora predaja, Osobný predaj, Public relations, Direct marketing, Internet |
88,2 % |
Marketing letísk |
73,0 % |
Marketing a techniky predaja |
88,9 % |
Marketing (podstata marketingu, základné pojmy a princípy, marketingový mix...) |
88,5 % |
Marketing (charakteristika, ciele, marketingový mix...) |
97,4 % |
Marketing - úlohy marketingového manažéra |
84,4 % |
Marketing - ťahák / poznámky (Podstata marketingu, Základné definície marketingu + pojmy, prvky, Mikroprostredie podniku...) |
86,5 % |
Manažment rizík v marketingu |
96,6 % |
Maďarsko- seminárna práca |
80,8 % |
Maďarská republika - Magyarország Magyar Koztársaság |
70,3 % |
Leták - propagačný materiál |
73,9 % |
Legislatívne požiadavky SR na kvalitu a kvalitatívne ciele zložiek životného prostredia pri ich znečistení ropnými látkami. |
71,2 % |
Kultúrne faktory a ich vplyv na medzinárodný obchod. Propagácia na zahraničných trhoch. Národná mentalita |
90,7 % |
Kultúrna antropológia a stredoeurópsky región |
83,8 % |
Kriterien für Einfürung des EURO - Kritériá pre zavedenie EURO |
82,9 % |
Kresťanská Európa v dobe Tomáša Akvinského |
79,0 % |
Konkurencieschopnosť |
87,7 % |