Výsledky vyhľadávania pre: in
Projektov 18 321 | Str. 9 / 917
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Odmeňovanie zamestnancov - Bakalárska práca (Definícia pojmov, Odmeňovanie zamestnancov, Systém odmeňovania, Faktory ovplyvňujúce systém odmeňovania) |
100,0 % |
Analýza potrieb a požiadaviek užívateľov vybraných služieb na trhu elektronických komunikácií |
100,0 % |
Hypotekárne financovanie (TEORETICKÉ VÝCHODISKÁ HYPOTEKÁRNYCH ÚVEROV, ANALÝZA HYPOTEKÁRNYCH ÚVEROV, NÁVRHY ZLEPŠENÍ NA ZVÝŠENIE SPOKOJNOSTI KLIENTOV) |
100,0 % |
Vyšetrovanie chromatickej disperzie optických vlákien |
100,0 % |
Prostitúcia a iné sexuálne deviácie (história, príčiny, druhy, riešenie, prevencia...) |
100,0 % |
Prechod od funkčného riadenia k procesnému riadeniu |
100,0 % |
Možnosti a trendy vývoja informačnych systémov v cestnej doprave |
100,0 % |
Komparácia daní z príjmov fyzických osôb vybraných štátov Európskej únie |
100,0 % |
Súčasný stav a vývoj metód strategického manažmentu |
100,0 % |
Porovnanie využívania nástrojov marketingovej komunikácie u vybraných expresných prepravcov na Slovensku |
100,0 % |
Podstata a funkcie peňazí (formy peňazí, teoretický prístup k vymedzeniu peňazí, peňažný trh) |
100,0 % |
Postupnosť posudzovania vplyvov činnosti na životné prostredie v zmysle zákona č. 24/2006 Z. z. |
100,0 % |
Cytológia náuka o bunkách - stavba buniek, rozmnožovanie buniek, štruktúra DNA a prepis genetickej informácie |
100,0 % |
Sociálna práca - vypracované tézy na prijímacie skúšky na Bc. |
100,0 % |
The assessment of administrative burdens for enterprises in Slovakia |
100,0 % |
Poistenie v cestnej doprave (praktická časť odbornej zložky) |
100,0 % |
Základné pojmy a kategórie podnikových financií (marketing) |
100,0 % |
Možnosti tvorby a implementácie elektronického obchodu |
100,0 % |
Etika a internetové média (Definícia pojmov, Špecifiká internetového publikovania, Etické problémy v internetových médiách, Etika tradičných médií v čase internetu) |
100,0 % |
Reklama ako informačné médium (Marketingová komunikácia a reklama, Média a informácie, Etika v reklame) |
100,0 % |