Registrácia | Prihlásiť

Výsledky vyhľadávania pre: in

« Prvá | ‹ Predošlá | Ďalšia › | Posledná »
Projektov 18 321 | Str. 9 / 917


Uni / Názov projektu Kvalita
Odmeňovanie zamestnancov - Bakalárska práca (Definícia pojmov, Odmeňovanie zamestnancov, Systém odmeňovania, Faktory ovplyvňujúce systém odmeňovania)
100,0 %
Analýza potrieb a požiadaviek užívateľov vybraných služieb na trhu elektronických komunikácií
100,0 %
Hypotekárne financovanie (TEORETICKÉ VÝCHODISKÁ HYPOTEKÁRNYCH ÚVEROV, ANALÝZA HYPOTEKÁRNYCH ÚVEROV, NÁVRHY ZLEPŠENÍ NA ZVÝŠENIE SPOKOJNOSTI KLIENTOV)
100,0 %
Vyšetrovanie chromatickej disperzie optických vlákien
100,0 %
Prostitúcia a iné sexuálne deviácie (história, príčiny, druhy, riešenie, prevencia...)
100,0 %
Prechod od funkčného riadenia k procesnému riadeniu
100,0 %
Možnosti a trendy vývoja informačnych systémov v cestnej doprave
100,0 %
Komparácia daní z príjmov fyzických osôb vybraných štátov Európskej únie
100,0 %
Súčasný stav a vývoj metód strategického manažmentu
100,0 %
Porovnanie využívania nástrojov marketingovej komunikácie u vybraných expresných prepravcov na Slovensku
100,0 %
Podstata a funkcie peňazí (formy peňazí, teoretický prístup k vymedzeniu peňazí, peňažný trh)
100,0 %
Postupnosť posudzovania vplyvov činnosti na životné prostredie v zmysle zákona č. 24/2006 Z. z.
100,0 %
Cytológia náuka o bunkách - stavba buniek, rozmnožovanie buniek, štruktúra DNA a prepis genetickej informácie
100,0 %
Sociálna práca - vypracované tézy na prijímacie skúšky na Bc.
100,0 %
The assessment of administrative burdens for enterprises in Slovakia
100,0 %
Poistenie v cestnej doprave (praktická časť odbornej zložky)
100,0 %
Základné pojmy a kategórie podnikových financií (marketing)
100,0 %
Možnosti tvorby a implementácie elektronického obchodu
100,0 %
Etika a internetové média (Definícia pojmov, Špecifiká internetového publikovania, Etické problémy v internetových médiách, Etika tradičných médií v čase internetu)
100,0 %
Reklama ako informačné médium (Marketingová komunikácia a reklama, Média a informácie, Etika v reklame)
100,0 %

« Prvá | ‹ Predošlá | Ďalšia › | Posledná »
Na stranu: Str.: