Výsledky vyhľadávania pre: Vízia
Projektov 152 | Str. 1 / 8
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Analýza kvantitatívnej metódy hlavných večerných správ televízii TA3, Markíza a JOJ |
75,2 % |
Analýza pokrytia nášho trhu regionálnymi a lokálnymi TV spoločnosťami |
72,3 % |
Analýza situácie vo Východoslovenskej vodárenskej spoločnosti |
97,5 % |
analýza spoločnosti, swot analýza, space analýza a metóda tvorby scenárov (strategický manažment) |
92,3 % |
Anglický jazyk - referát (Televízia) |
60,5 % |
Aspekty a vplyvy výroby na environmentálne prostredie |
84,4 % |
AVON Cosmetics s.r.o. |
78,4 % |
Benchmarking - manažment verejnej správy a regiónov |
93,7 % |
Charakteristika devízového trhu, vplyv zmeny kurzu domácej meny na makroekonomické ukazovatele |
92,3 % |
Coca-Cola s.r.o. stretegický marketing |
95,4 % |
Controlling pohľadávok (faktoring vs forfaiting) |
93,2 % |
Dejiny médií - kultúrna antropológia |
89,6 % |
Digitálna televízia |
95,1 % |
Dohoda o extradícii medzi Európskou úniou a Spojenými štátmi americkými |
83,9 % |
Dubnica nad Váhom |
67,7 % |
Etika v supervízii |
55,5 % |
Fiktívna firma - Divamoda s. r. o. |
75,0 % |
Financovanie Spoločnej poľnohospodárskej politiky |
83,0 % |
Firmy OPS so zahraničným a medzinárodným vlastníctvom pôsobiacim v Slovenskej republike |
95,8 % |
Formy supervízie |
60,6 % |