Výsledky vyhľadávania pre: pripad
Projektov 211 | Str. 1 / 11
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Algoritmus silnej súvislosti (algoritmus na riešenie špeciálneho prípadu splniteľnosti boolovksej formuly) |
83,5 % |
Analýza zmlúv o zamedzení dvojitého zdanenia v ČR |
72,7 % |
Cenová politika |
86,9 % |
Ďalšie prvky marketingového mixu a Ľudia ako piate P (Marketingový mix v McDonald’s) |
84,0 % |
Determinanty rastu ekonomickej výkonnosti malých a stredných podnikov |
65,7 % |
Dovozný obchodný prípad |
63,6 % |
Ekonomická analýza variantov kapitálových investícií |
77,0 % |
Etika a etický kodex v marketingu |
89,6 % |
Faktory investičného rozvoja |
81,7 % |
Guerilla marketing |
89,5 % |
Hmotná a sociálna núdza? Spoločné posudzované osoby. Kedy môže občan dostať dávku v hmotnej núdzi, prípadne doplňujúce príspevky k základnej dávke? |
67,8 % |
Hodnotenie dodávateľov - prípadová štúdia |
81,4 % |
Informačné technológie (celá teória) |
66,5 % |
Informačný systém podniku - Informácie o dotazovanej spoločnosti |
46,4 % |
Inovácie v službách otázky a odpovede |
90,3 % |
Inovatívne trendy marketingu |
77,9 % |
IS LM model v prípade otvorenej ekonomiky |
81,0 % |
IS-LM model v prípade otvorenej ekonomiky. Výmenné kurzy. Účinnosť makroekonomickej politiky |
67,7 % |
Kazuistický seminár |
49,4 % |
Kazuistika - prípadová štúdia |
73,8 % |