Výsledky vyhľadávania pre: produktu
Projektov 93 | Str. 1 / 5
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Americki marginalisti |
93,0 % |
Analýza produktového portfólia |
90,4 % |
Analýza produktu na zahraničnom trhu |
79,2 % |
Aplikácia marketingového mixu pri zavedení nového produktu na trh |
65,7 % |
Aplikácia princípov marketingu služieb vo firme Dc & Dc |
78,6 % |
Aplikovaný marketing - vypracované otázky ku skúške |
84,6 % |
Cena v marketingu - Postavenie ceny v marketingovom mixe, Princípy (a účel) cenovej politiky, Stanovenie ceny produktu, Vybraté moderné metódy marketingovej tvorby ceny |
92,5 % |
Cenová politika, vymedzenie cieľov, pozícia firmy a životný cyklus produktu |
82,4 % |
Certifikácia systémov kvality (Quality Management Systems) |
79,0 % |
Charakteristika vybraného produktu cestovného ruchu - vínne trasy |
95,1 % |
Dizajn produktu |
39,6 % |
Ekonomická efektívnosť zavádzania systémov manažérstva |
98,5 % |
Ekonomická štatistika - vývoj hrubého domáceho produktu |
65,5 % |
Ekonomický rast a stabilita |
84,6 % |
Environmentálny audit a certifikácia (Aplikácia produktu EMAS - eazy na domácnosť) |
88,4 % |
Finančný a bankový marketing |
83,6 % |
Hodnotenie systému riadenia kvality podľa STN EN ISO 9001:2000 v SES a.s., Tlmače. |
99,4 % |
Hotel Allegria - manažérsky projekt |
87,6 % |
Hrubý domáci produkt |
70,4 % |
Hrubý domáci produkt |
62,3 % |