Projektov 14 | Str. 1 / 1
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Hodnocení nákupních zvyklostí bonbonů JOJO |
94,7 % |
Marketingový prieskum spokojnosti zákazníkov jazykovej školy |
92,3 % |
Marketingový výskum |
70,7 % |
Marketingový výskum |
72,4 % |
Marketingový výskum |
57,3 % |
Marketingový výskum |
72,2 % |
Marketingovy vyskum |
50,5 % |
Marketingový výskum - seminárna práca |
77,5 % |
Marketingový výskum - účinnosť prednášok neziskovej organizácie Proti drogám |
92,7 % |
Marketingový výskum (pozorovanie, prieskum, testovanie reklamy...) |
89,3 % |
Marketingový výskum na internete |
97,2 % |
Marketingový výskum v spoločnosti SKI F, s.r.o. po ukončení zimnej sezóny |
92,0 % |
Primárny kvantitatívny marketingový výskum s cieľom kvantifikovať dôvody výberu štúdia na unipo fmeo dennými študentami odboru obchodný manažment a marketing |
89,2 % |
Teória marketingového výskumu |
62,7 % |